2017 november 22. szerda, - Cecília
Hírlevél

Iratkozzon fel elektronikus hírlevélszolgáltatásunkra.

Az Ön neve

Az Ön e-mail címe

Keresés indítása
 
 
Életmód

5 tipp, ha lapos hasra vágyik

A hasra rakódó feleslegtől, úszógumitól nem csak a férfiak, de a nők is sokat szenvednek. Ahhoz, hogy megszabaduljunk tőle, nem elég a tökéletesen összeállított edzésprogram, a vonzó lapos has titka ennél jóval összetettebb. Most eláruljuk, melyek azok a módszerek, amikkel néhány hét alatt látványos eredményt lehet elérni!

 
hirdetés
Infinety Hirdetés


A strandszezon közeledtével egyre többet foglalkozunk a külsőnkkel, szeretnénk ugyanis jó formánkat hozni fürdőruhánkban. Nézzünk hát néhány egyszerű tippet, amivel a téli időszakban kikerekedett pocak ismét lapossá válhat. 

1. Időzített nassolás 

Bár a nassolást nem szabad túlzásba vinni, az egészséges rágcsálnivalók napközben fontos szerepet játszhatnak az éhségérzet csökkentésében, és a zsírégetésben. Az egyetlen szabály csupán, hogy a megfelelő időben vegyük magunkhoz a megfelelő nassolnivalót, mondjuk délután 3 és 4 között. Emellett ügyeljünk arra, hogy 3-4 óránként csípjünk valamit. Keressük a fehérjében gazdag ételeket, egy darab zsírszegény sajt, mandula, vagy alma tökéletes lehet a célra. A módszer serkenti az anyagcserét, és egyensúlyban tartja a vércukorszintet. Ez azért fontos, mert segít megakadályozni, hogy a szervezetünk zsírt kezdjen el tárolni a has tájékán.

2. Száműzzük a cukrot!

Ha szeretnénk megszabadulni a hasunkra rakódott zsírfeleslegtől, a cukorbevitelt  szorítsuk vissza, amennyire csak lehet. Ez segít az inzulinszintet alacsonyan tartani, a glukagont pedig magasan. A glukagon nevű hormon a legjobb barátunk a lapos hasért folyó harcban. Kinyitja a raktárakat és zsírt éget el, a helyes diéta során ezt a hormont aktivizálja a test.  

3. Reggelire zöld tea

Mára több tanulmány is bebizonyította, hogy az antioxidánsokban gazdag zöld tea  serkenti az anyagcserét, és kifejezetten a hasi zsírra fejti ki jótékony hatását. A benne lévő polifenolok megemelik a test hőenergia termelését, ezáltal a kalóriaégetés is gyorsabb lesz, és az anyagcsere folyamat is beindul. 

4. Szerezzünk be egy fitneszlabdát! 

A fitneszlabda egy nagyon hasznos eszköz lehet, ha hasformálásról  van szó. Végezzük el az alábbi gyakorlatot háromszor egy héten: feküdjünk hanyatt a földre úgy, hogy a karjainkat a fejünk felé emeljük, a lábainkat pedig egyenesen tartjuk. A labdát két kézzel emeljük a mellkasunk fölé, ezzel egy időben pedig emeljük fel a lábainkat is, és tegyük a labdát a bokáink közé. Vigyük vissza a labdát a lábainkkal a földre, és tegyük vissza a karjainkat a fejünk mellé. Ismételjük meg a cserét 10-12 alkalommal. 

5. Kezelések a biztos hatásért

Ma már sokféle hatásos kezelés áll rendelkezésünkre az alakformálásban, melyek szükségességéről mindenki saját kedve szerint döntsön. Bármelyik kezelést válasszuk is, előtte mindig konzultáljunk szakemberrel, aki segíthet kiválasztani a számunkra leginkább megfelelő alternatívát. 

Forrás: Life PR


hirdetés
Infinety Hirdetés


 
Vissza a többi cikkhez »

hirdetés
Infinety Hirdetés
hirdetés
Infinety Hirdetés
Hirdetés
hirdetés
Infinety Hirdetés
hirdetés
Infinety Hirdetés
Hirdetés
 
 
Az oldalt készítette és üzemelteti: Proweb Internet

© 2010 - 2017 Ursa et Ursus Kiadó Kft. | Rólunk | Szakértőink | Médiaajánlat | Impresszum | ÁSZF | Adatvédelem